sobota, 17 listopada 2012

Prolog



Wszyscy myślicie, że moje życie jest idealne, prawda? I tu was mogę naprawdę zaskoczyć. Uważacie, że przecież córka znanego i szanowanego aktora Michael’a Subtle  musi mieć cudowne życie, nie tak? No właśnie nie do końca. A w zasadzie nie ma w tym niczego tak świetnego, jak moglibyście podejrzewać. Częste wyjazdy ojca, zdrady na każdym kroku. Oglądanie jego zapitej twarzy i tego, jak traktuje mnie i moją matkę w prawie każdy weekend, a w telewizji udawanie szczęśliwej, pełnej rodziny.  Jeśli naprawdę chcecie mnie poznać, mogę załatwić wam przepustkę. Nazywam się Amelia Brittle, mam siedemnaście lat i żyję w piekle.

Subtle* - wyrafinowany
Brittle* - kruchy



________________________________________________________________________
Mamy prolog. Chciałam powiedzieć, że w opowiadaniu na pewno pojawią się chłopcy z 1D :) Myślałam o tym blogu już od dawna i chciałam, żeby powstało coś innego :)
Pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. Już mówiłam.
    Podoba mi się! < 3
    Cudeńko!
    Pisz szybko rozdziałek, bo już nieee mogę się doczekać. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Będą chłopcy z 1D = będę ty zaglądać ;D Czekam na więcej i zapraszam do mnie
    only-one-love-one-life.blogspot.com
    PS podoba mi się twój szablon ;)

    OdpowiedzUsuń